Oktober!!!

Skulle ju nå mitt mål då!!!har jag gjort det??nä usch och fy mår dåligt,fan vad dålig jag är.men shit happends och det ät mycket skit över oss just nu.Vi sover ingenting,vi rustar sönder vår familj,pelle lever i sin bubbla och jag i min bubbla.
Blir ingenting gjort för vi orkar inte.Vi har börjat tagit tag i saker och ting.Tex ska vi lejja bort hela rustentack och lov för det. vi har bestämt att sova är prio nr ett i vårat liv just nu för att vi ska orka med vra barn och oss själv,tittar man hemma hos oss nu så ser man klart och tydligt hur vi mår!!

sådär man ska väl vara ärlig i en blogg eller??

Måste bara säga att jag har en vän som kommit och gått i mitt liv,vi har alltid varit kompisar mer eller mindre.men kan säga att nu har vi kommit varann närmare än någonsin,hon har och hjälper mig så mycket just nu när vi har det svårt i våran familj.Hani du är guld värd och jag hoppas få ge tillbaka allt du ger mig.Det lilla gör så mycket,hon har tagit hand om oss nu när Pelle varit borta,Hon kom hem till mig och hjälpte mig en morgon när vi haft en riktigt skit natt,tog hand om Wera så jag kunde göra mig klar.Tack min underbara vän,för allt du gör för mig!!du är helt otrolig.Alltid go och gla.en hani borde alla ha=)
Har många vänner som är guld värda!!längtar såklart till jul!!hoppas på en fin jul och att mycket ordnat tills sig då!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stoooor kram till dig. Hoppas allt kommer kännas bättre snart!

2011-10-17 @ 15:38:55
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0