Träningsdagbok!!!

Ja så är det faktiskt att detta ska bli min träningsdagbok!!!Sa till pelle idag,vi måste pusha varandra till träning och äta nyttigare,men vet ni vad jag kom på.ATT det är jag som måste pusha mig själv,och kan ni fatta att detta var mitt stora intresse förut.tränade 7 dagar av 7.Jag åt så nyttigt så ingen kunde vara nyttigare.

Visst liven förändras så är det.Men trivs jag med mitt nu,nja.Älskar att vara mamma,men jag ´kan inte bara vara mamma Rosi,jag måste ha mina intressen,för trivs jag med mig själv så märker ju självklart mina barn d å då mår dom bäst!!med en glad mamma.Inte en trött och hängig mamma.

Så nu har jag bestämt mig för att ta upp mitt stora intresse,å vet ni jag är så glad att jag kommit på detta å verkligen får ängna mig åt detta,att ha mitt eget bara MITT.

så kom igen tjejer nu kör vi...jobba med mig.Vi pushar varann då blir d extra roligt=))men ni ska veta en sak kör ni inte med mig så kör jag själv å vet ni jag kommer må såååå bra.

väger nu 57 kg efter mina två grviditeter...vill  väga 49kg å d ska jag göra.Hur fort det går spelar faktiskt ingen roll för d jag vill mest med detta är att få må bra livet igenom.

jag kommer att skriva vad jag tränar äter,å hur mycket jag gå ner.

Tänkte faktiskt till och med lägga in en blid hur jag ser ut nu och sen när jag gått nermina kilon.om jag törs.;)

Så kom igen skriv till mig hur mycket ni tränar hur nytttigt ni äter så ni pushar mig så pushar jag dig!!

Idag har jag tränat 20 min crossträning,benböj 40 st,60 st armhävningar 100 situps.

KOM IGEN MINA VÄNNER NU KÖR VI!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra rosi, efter att jag fött barn är jag också med :) så jäkla trött på att va en tjockis nu.

2011-07-13 @ 20:35:40
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: rosi

bra sandra att du är på....ja man tröttnar på magen på slutet då längtar man efer bebben....spännande å se vad d blir för en liten,tjej eller kille=))

ska vi träffas nå??

2011-07-13 @ 22:09:25
Postat av: Sandra

Ja man blir bra trött på de...o längtar som en galning :) Ja,träffas nåt. jag har börjat jobba igen men jobbar ju bara 4 skift till sen går jag hem...det är galet :)

2011-07-13 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0