Tränat!!!

Japp det har jag,springer som aldrig förr & tycker faktiskt det är roligt och skönt.

Ska skriva en handlingslista nu..är storhandling imån.Ska skriva upp mycket goda ingridienser från expressens gi tidning,fanns mycket smaskigt=)

Ska leta lite nya träningskläder,vill ha lite nya roliga kläder...blir faktiskt roligare att träna om man har fina kläder!!

Imorgon blir min frukost kivi nötter och turkisk youghurt...mums!!

Lunch blir omelett..mums!!

middag får vi  se,ska ju handlA.men d blir nog kyckling bacon sallad.

Idag har vi varit i högbo på fm i regnet men d gick d med.lekt i lekparken,mata änderna var in på björk and berries affären,har ni inte varit där så ett tips gå in och lukta,känn och köp nå fint till dig själv.Min favvo blev smultron.
Kvällen hyrde vi film,fast vi har inte kollat på nån,jag har läst tidningar,och kollat in hollywood fruar.

nu måste jag sova om jag ska få nån sömn,vi har haft riktiga skitnätter igen.

god natt!!denna mage tänkte jag beställa;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Blir peppad när jag läser din blogg. Dags att sätta igång igen. Går så upp och ner för mig. Lyckas aldrig hålla i det jag börjat. Men kunde jag förut så borde det väl gå igen. Kram

2011-07-25 @ 18:08:25
URL: http://marietorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0