Hjälp mig!!!

Ska på 80-tals fest snart!!hur ska jag klä mig,eller vem ska jag klä mig som??kom med några kändisar som var riktigt kända då??förutom madonna som man får upp på varennda bild jag söker på.

Nu ska mina 10 kilon bort som jag ogillar sjukt mycket.

Blir joggingrunda imån och lite styrka.

Önskar jag hade samma karaktär som jag hade när jag gick på gymnasiet,då var man fit!!;)Men egentligen så är det bara att bestämma sig eller hur??avundas min kusin micke,han har karaktär som ingen annan och han uppnår sina mål.

Mina 10 kilo ska vara borta slutet påoktober gärna tidigare men man ska ha ett realistikt mål.

God natt

saknar min helena!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas du hittar nå fint att sätta på dig till festen:) Rockbrud kanske? saknar dig med? kramis

2011-08-01 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0