Ångest!!!

Jag har ångest över att Pelle ska börja jobba!!vad har denna semster tagit vägen???Känns inte som vi haft nån ledighet ihop riktigt,inte kunnat bara slappna av,men snart så är våran nya del klar och det blir riktigt bra!!Vi har sån tur som har så otroligt snälla vänner som hjälper oss,vi är er evigt tacksamma!!

Wera sover ju inte så bra heller och det gör inte saken lättare,min träning blir lidande orkar inte.Till hösten ska jag köpa nått kort på nå ställe,för då finns inge återvändo.

Ska iallfall lägga på en rem nu med både viktnedgång och träning,för om ca en månad åker vi till grekland.
Vill jag se ut så här då???NEJ!!!!dåså bara att börja dricka pulver och äta gi,annars får ja skylla mig själv.

nu sova så jag kanske orkar följa med på tjejfest imån.

kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0