Socker beroende!!!

Hej!!mitt namn är Rosi & jag är sockerberonde!!!ja så är det,illa ,illa.Vad man skadar sin kropp genom att äta all denna skit.Nu pratar jag alltså om överflödig socker som godis,kakaor,bullar ja ni vet sånt som är såååå gott.Äts varje dag nu här hemma fast d är ju bara jag!!??
Så inatt låg jag och funderade & jag slutar med det idag,allt överflödigt socker ,jag tänker inte hålla på leta å kolla hur mycket socker det är iall mat.Tänker inte ta det här till nån överdrift men iallafall tänka till både en och två gånger.
Så på lördagar får jag komma på nåt annat gott å stoppa i truten än godis,å det finns mycket bara man har lite fantasi=))

Idag alla<3 dag!!William och jag ska ge Pelle en massage på 40 min på ett ställe i sandviken,vet att Pelle inte skulle unna sig d själv och det är något han verkligen behöver.William ska få åka å köpa ett fiskspel,ni vet ett sånt som vi hade när vi var små,med små spön till=)William har även fått bestämma mat idag Tacos!!
Så kommer våran alla <3 dag att se ut!!Eran??Mina Hjärtan!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag brukar kalla mig "sockerpundare" :-) har så svårt att låta bli. Måste verkligen ta tag i den biten. Kram

2011-02-14 @ 22:56:10
URL: http://marietorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0