Hatar denna kyla!!!

Jag gör verkligen det!!är sååå trött på den.nu har vi haft kallt och jättemycketsnö sen i mitten på november,nä nu får d bli +.
Fick låna täckbyxor av brorsan igår,lite stora,kan dra dom över magen skitskönt.Men nu kan jag leka ute med mitt <3.
Igår lördag blev en innedag på fm,med bus och lek.lunch sen en efterlängtad vila.På eftermiddag trotasde vi kylan och åkte till högbo och matade pippina som William säger.herrgud dom där fåglarna blir ju helt tokiga kan ju äta ur handen på en å det tycker William är roligt men både jag och Pelle är lite rädda för dom.Efter vi matat pippina så ville W åka hem på en gång jag med å jazza som bara frös hela tiden,Vi tog en sväng förbi Emma och Tomas där vi fick toast mmm och kaffe.
Sen hem duscha,gjorde god kvällsmat,tittade på mello w var vaken hela och dansade gott till erik Saade=))Sen somande prinsen skönt.

Idag blir en innedag för mig,ha´r städat lite på fm,nu ska vi äta lunch,sen ska Pelle och William på pulka kalas...fast W vill inte men får lura med honom på nå vis för när väl kommer dit s blir d sååå roligt.

Gud vad jag älskar dig min unge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0