Ful ovana!!!

Min nya fula ovana ska erkännas,efter jag lämnat w på dagis så åker jag och köper en tidning och en milky way choklad bit!!
Så nu är d sagt och detta måste få ett stop!!!Iallafall chokladbiten.Nästa vecka blir d inte sånna fula ovanor.....jag lovar!!!

Lämnade en solstråle idag på dagis,så härligt.Har tänkt på att man kankse inte alltid är en solstråle själv.så då är d inte så konstigt om min lilla goplutt blir på samma humör.Jag ska verkligen försöka tänka på det nu,har ju inte varit på d bästa humöret eftersom jag har så j**la ont.Det är ju inte min gulleplutts fel...så nu ska jag ändra på mycket här=))

Nu till tidningen och chokladbiten

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0