Busigt!!

Vilket busigt väder vi har haft i natt och i morse,jag som skulle ha frukost dejt,men hon kunde ju inte ta sig ut...helt förståligt!!får bli en annan gång.
Det som var mysigt istället var att pappan i familj stannade hemma längre i morse ända tills alldelse nyss faktisk=))och jag har fått vila en timme nu på fm...välbehövligt är så j**la trött och hungrig nu den senaste veckan.Pelle trodde jag skulle somna sittande på golvet i W :s rum.Kroppen håller väl på att förbeberda sig på vad som komma skall.

W har iallafall ringt hit sin favvo som just nu är morbror,det bara lyser i ögonen när han kommer.Ringer William då kommer han direkt.Så han och Emma skulle komma och leka en stund,när vi ringde var dom på Hnsens och fikade å jag direkt kan ni köpa med nå gott...hmmmm undra hur detta kommer att sluta,har inte gått upp så mycket  men nu dom 3 sista veckorna kommer jga väl svälla hahaha..

Det är exakt 3 veckor till snitt idag jiihoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0