singel!!!

Ikväll igen!!!Pelle på 30-årsfest.Jag var oxå bjuden,självklart.Hade ju vädigt gärna gått,för jag kan tänka mig att det är hur roligt som helst,för det är ju våran anders som fyller,kan inte bli annat en fest.MEN vi har helger med fester nu ganska många i rad,nästa helg Olle,sen fyller ju lilla jag 20 år;)då skulle jag vilja ha med mina tjejer ut på en riktig krypis fylla....vilka följer med??? sen efter mig så har pernilla sin 30 -årsfest.så det är faktiskt så att vi lär välja våra tillfällen med barnvakt.
kan säga så här är inte så förtjust i att ha barnvakt till lilla wera än.William han kan ju säga själlv lit grann iallafall,får inte bestämma allt såklart=)
På Olles fest ska vi ha med wera på Pernillas får vi skaffa barnvakt och får vi inte det ja då blir Pelle hemma för det är ju mer min kompis,som idag blev ju jag hemma.

Nu ska jag skriva matschema på kvällarna till dagen efter,lättare att följa.Inge extremt men jag kan säga att nåt mål blir protindrink.Har ju sagt att jag ska gå ner mina kilon ´till oktober så då är d dgs att sätta fart.Fått mens nu så då är d inte lätt att hålla sig ifrån chokladen,lika bra att börja då.

Nu married to rock...............................

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill krypa!!!

2011-08-06 @ 22:51:48
Postat av: Sandra

Rosi, lite uppdatering här nu :)

Hoppas det är bra med er! KramKram

2011-09-01 @ 13:29:40
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0