Trots!!!

William är just nu inne i en trotsperiod,vi bråkar om nästan allt.Jättetråkigt att bara säga ifrån hela tiden,känner mig urless.Det är ju bara att fortsätta,får inte ge med sig.Är bara jag som gäller just nu oxå,han är min bebis säger han,Pelle får inte göra nånting med honom självklart gör han det ändå men d blir ju skrik och grin efter mamma!!Dom små ska ju komma in i dom här perioderna,så smatidigt tycker jag d är bra för jag vill ju inte att han bara ska vara heller utan d är bra om han kan säga ifrån.William är ju annars en så glad unge,jämnt.Men just nu så är dom stunderna korta.
På dagis grinar han igen när jag lämnar,han ska följa med mig!!idag vinkade han inte ens i fönstret inte ett lenede,ingen puss ingenting.Jag gjorde som vanligt,vinkade glatt och slängpussar!!Det är ju bara fortsätta i samma spår så är han nog tillbaka igen.

Imån ska William sova hos mormor och morfar,får se hur d går.Har inte varit problem förr men nu kan d nog bli det.

Min älskade skatt du betyder allt för mig

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja nog blir det mycket trots allt. Går upp och ner det där mest hela tiden. Ibland kan Ella driva mig till vansinne :-) men dom är ju det bästa som finns.

2011-01-27 @ 19:27:38
Postat av: Anonym

ja d kommer ju gå upp och ner är bara att räkna med.visst kan man bli vannsinne å sen på nån minut så är det borta,för visst är dom verkligen d bästa som finns.skönt att nån känner lika=))

2011-01-28 @ 09:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0