ojoj vad tiden går!!!

Kollade igenom Williasm kläder nyss,oj då fick rensa ur en hel kartong.Tiden bara springer iväg.nu måste morsan ut på shoping runda=)Det gör mig ingenting.Älskar shopping ialla dess former,just nu blir d inte mycket handlat till mig själv ska ta det när magen är borta och och dom överflödiga kilona.Så det tar vi när bebisen är här.men vem kommer att ha tid att äta då??med två små barn=))

Hittade lite till William på lindex som jag tänkte köpa.Jag är inte så där mäskesfixerad,tycker han växer ur kläderna så fort.

denna tänkte jag köpa

 

& denna för då blir jag poppis;)

 

& den här

Vad tycks??

Nu ska jag steka pannkaka åt min sjukling<3


Kommentarer
Postat av: Mia

Jättefina!! Den första vill jag ha till Jonte!! :)

Å varför ska man betala dyrt för märken, när det finns så fina plagg till mycket bättre pris. Som du säger, dom växer ur så fort ändå.

2011-01-05 @ 12:37:14
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: THERESE

jättefina tröjor som tur var fick Ottilia mycket nya kläder i julklapp tackar säger man då hahahah vi måste träffas snart hoppas William mår bättre snart kram

2011-01-05 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0