Bebiskläder!!!

Har inte köpt så mycket sånna,finns inte mycket neutralt och vi vet ju inte vad d blir!!spännande är det.Längtar  nu som bara den att vi ska bli 4.
Vi har ju mycket kläder kvar från William och en del är neutrala så dom tänker vi andvända till en börjarn.
Säng har vi,bilbarnstol och en bebisgunga ska vi köpa från Pelles jobbar kompis billigt å dom är förra årets modell,en babysitter har vi och ett babygym så nu börjar vi bli redo;)

Jag är hur redo som helst faktiskt,usch just nu är allt tungt,har svårt att göra saker känner mig hanidakappad,pga av fog losningen shit alltså denna gån gör det mycket ondare än med William,fast nu kan man ju int vila på samma sätt.
imån ska vi till doktor inger blomberg å diskutera snitt igen.Vi har inte ändrat oss så det kommer att bli snitt,så förhoppningsvis får vi datum imån=)))

Denna overall beställde jag idag på laredoute till bebis,denna färg kan ju båda ha tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0