Tiden springer iväg!!!

Det gör den sannerligen,herregud vad fort dagarn går,Slut på semstern för längsen å nu rullar allt på som vanligt igen.
Vi ska bli 4 i våran familj,vilken lycka...vi är sååå glada.Är i vecka 16 nu.så det är långt kvar men d gör inge.Då har vi lite tid på att förbereda oss på en ny liten faimljemedlem om det nu går att förberda sig på det???

Idag har jag & W varit lediga,vi har varit i viken å hälsat på Maria,zoey & Tyler.hani & yasse kom oxå förbi,lika trevligt som alltid.sen tog jag och W en sväng till min morfar å hälsade på,tror han blev riktigt glad=))kan man bli annat när vi kommer;)???

Imån är vi oxå lediga,så då ska vi nog fixa och dona lite här hemma,köpa ljung och sätta utanför,plocka lite mossa å göra fint.Kanske d blir en tripp till oves oxå,någon som vill följa med??

Nu ska jag lägga lillprinsen,han har ju slutat sova på dagrna så nu blir d tidiga kvällar istället å som han sover på nätterna=))))åå vad jag längtar till julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0