Fördomar!!!

Tänk vad folk har fördomar och med folk menar jag även mig själv=)är så trött på sånt,tänk om man kunde lära sig lyssna först förstå andras situationer,så kanske man inte skulle ha så mycket fördomar.
Jag är en sån person som även tar åt mig mycket vad andra säger även om jag blivit mycket bättre sen jag fick barn att verkligen stå upp för d jag tycker även om ingen annan tycker d.

Jag tänker mycket på våran förlossning som nu kommer att bli ett snitt,gör vi rätt???Där har jag då bestämt mig att vi gör helt rätt,har pratat med andra som varit med om samma första förlosning,sen försökt men d har inte gått nå bra så d har blvit snitt igen...jag är ju oxå lite för liten för d vanilga måttet att föda barn.Men tänker jag vad ska alla säga...just i denna fråga så skiter jag idet:)

Sen har vi amning oxå ett stort oros moment,det gick inte alls nå bra förra gången ,å herrgud vad man fick höra från olika personer att alla kan amma,d är bara å amma mera,d ska gå.Men jag kan säga er att d är mer vanligt att d inte går att amma än att d går och d beror inte på att man inte vill jo i vissa fall då men då han valt d så.Men jag vet att d inte går för alla som för mig,men tänk när till och med ens vänner säger åt än att d går å att man nästan är en dålig morsa på grund av att man inte ammar.Är d en riktig vän???
Denna gång får vi se hur det går ,om det går,om jag ens vill blir väl så nerövs så all mjölk stockar sig,men lova mig mina vänner att ni inte dömer mig då för då är det tack och adjö,ni får gärna ge råd välkommnar jag stort men är d bara för att döma knip käft.

På bilden ser ni min fina killar,w bara några dagar,koppar i han ersättning..för jag kunde inta amma.

Kommentarer
Postat av: Mia

Att amma är underbart, när det funkar!! har tre olika erfarenheter av detta. Barnen mår lika bra även om man inte kan amma, se på Josefine och på underbara William. Om DU mår bra så mår barnet bra!! Allt kommer bli så himla bra vilken väg det nu än blir. Ang snittet så är det väl jäkligt skönt att ha dagen D inplanerad, mycket lättare med barnvakt då. ;)

2010-09-24 @ 11:01:38
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Helena

bra skrivet tycker jag :) ni ska tänka på vad spm är bäst för er och vad ni mår bäst av, vad andra tycker i ska ni skita i ;)

Trots att jag inte har barn finns jag för dig! stor kram

2010-09-25 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0