Tråkdag idag!!!

Det tycker både jag och William märker det på hans humör.Det är så grått och trist ute så jag har inte ens lust att sticka ut näsan.vi har bara varit inne och tagit det lungt hela dagen,rensat i Williams rum tagit bort saker som han inte leker med nå mer så kallade bebsileksaker.Dom ska läggas upp på vinden och sparas.

Snart blir det en tripp till ullared,köpa lite julklappar och annat oxå.ullared tycker inte jag är så upphetsande,men dom hade jättebra priser på leksaker med bra märken,sen kan man faktiskt hitta en massa annat oxå.så det blir en lång lista.3 december åker Jag,Emma och Widde på helvetsresa (som carro kallar dom) dit.Blir skoj med en liten tjejresa=))

Imån är det dags för barnmorskan ska bli kul lyssna på hjärtljuden för första gången mysigt<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0