Tränat!!!

Japp nu har jag tränat är så skönt,30 min crosstranier och 150 situps,men sen kan jag oxå räkna med min tur ute med William i pulkan,för då får man springa=))

Nu känner jag mig nöjd kan gå och lägga mig glad och nöjd.å hur härligt är inte det då.En till sak sm är härligt är att min prins har kommit hem...så härligt,som jag längtat.Jag vet en till som längtat och han heter William ,han tyckte det var så konstigt i morse när inte pappa var där,han ropade å ropade.Nä istället låg tråk mamma där å inte  ville gå upp 06.00.Men till slut fick w upp mig,är ju bara å slänga ut alla grjjor i alla lådor i köket så är mamma uppe på 1 minut.Visst är han go mitt bus troll=))

Mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0