Så dålig!!!

Jag är så dålig på att blogga nu förtiden,känns inte som d hinns med.Fast ibalnd känner jag att jag vill ut å skriva ett inlägg.

Imorgon skulle jag har åkt till Stockholm med tjejerna,men d är ju så att vårat lilla hjärta är sjuk,har så hög feber så d blir inge stockholm för mig,får se hur d blir för dom andra.Jag kan ju åka själv sen å hälsa på Helena;)

Maria min kusin och jag har slutit ett sockerkontarkt,Vi får inte äta nå sockerbomber på en månad.Med sockerbomber menar vi godis,bakverk,läsk ja ni vet allt skit så nu får ni hålla koll på mig och maria,för d är svårt att veta om den andre äter när man inte ser,fast då får samvetet tala=)

Är så shoppingsugen nu så d är inte klokt,skulle kunna shoppa hur mycket som helst.Alla vårkläder som kommer in hur kul är inte d??

Nu ska jag ladda upp lite bilder tjing

Kommentarer
Postat av: Mia

Då kan inte vi umgås på en hel månad då... :(

2010-03-07 @ 21:28:41
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Sandra

Braa att du bloggar, älskar att läsa bloggar :D Jag åkte inte idag...försökte svara här igår men det gick inte. Jag vet inte hur emma o maria gjorde. skicka sms till maria igår, men fick inge svar. hoppas vi kan åka vid ett annat tillfälle :) kraam

2010-03-08 @ 12:12:11
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0