Helgen !!

Helgen var fin på många sätt och vis.Ifredags vart d shopping på köpis med Emma,Sandra,Maria ,Tomas,Hani och Yasmine och självklart min gobit william.ojoj vad trött jag var sen alltså,blev en långshopping från 11 -16.30,det är långt nu när man börjar bli gammal eller förresten man är inte äldre än man gör sig och jag känner mig som 20=)
Iallafall så köpte jag en kläning från hm,ett par strumbyxor oxå hm.
På kvällen blev d årets först grillning åå va gott d var,fläskfile chorizo,potatissallad alltså min potsallad=) såser,bröd.Ja allt som hör grillning till.Härligt sällskap var d oxå.Skrattde hela kvällen lång.

Lördag utgång på Lobby i sandviken riktig roligt var det ,en hellyckad kväll.

Söndag ganska sliten eller hemskt trött och riktig ont i foten men d var d värt.Blev pizza från verona med grannarna;)

Igår måndag träning platt mage stark rygg

Idag tisdg 1 timmesprommenad

känns bra.....för nu har pelle och jag inlett en tävling=)))
mina hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0