Bättre dag idag!!!

Idag har jag en bättre dag,W och jag har varit hemma hela dagen....vi håller på storstädar=)))då mår man mäkta bra när vi får fint hemma.

idag ska d bli träning,hur sent d än blir.

Ska åka in på barnens hus senare idag eller rättare sagt ikväll mellena 19-21 har dom extra pris på tripp trapp stol,å en ån vill vi ha.

På lördag är d tjejfest...å vad jag längtar,behöver en fylla nu känner jag;)haha nä då men lite goda drinkar är aldrig fel.Vad ska jag ha på mig då???ååå alltdi lika svårtkankse denna kjol och köpa en snygg top till att stoppa inå lite goda drinkar förstås,såg lite dyngis ut här jag men kan lova er att d var jag inte.Drack många goda drinkar denna underbara kväll men full d blev vi inte=)

Kommentarer
Postat av: Mia

Å jag ser ju helt koko ut på många sätt å vis, men jag håller med om att det var en underbar kväll. Tänk att det snart är ett helt år sedan!! Den helgen var helt enkelt bäst!!!

2010-03-24 @ 20:45:05
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: rosi

du såg väl inge konstig ut,lite full kankse;)ja du det där lär vi göra om.kommer ni på fredag??

2010-03-24 @ 21:29:20
Postat av: Mia

Klart som tusan att vi kommer!!

Full var jag då rakt inte, vi blev ju inte de den kvällen. ;)

2010-03-24 @ 22:59:02
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0