Tisdag!!!

gick väl sådär igår hos frissan me William men klippt är han iallafall mer beöver jag inte säga en än svettig,gring kille kom ut därifrån=)men han blev så fin å så stor på en gång.

Sen fikade vi på stan mums!!Hade en lugn dag igår ,köpte en blombukett och var upp på mormors grav å satt där,äntligen tänkte nog mormor och d gick bättre än väntat för mig.
Köpte en jättfin tunika på rea igår på Not naked,ganska bra afärr d där.älskar rea=))

idag tisdag vet jag inte riktigt vad vi ska göra,funderar på å städa lite behövs verkligen,å jag kan inte slappna av förrän d är gjort,så d är väl lika bra och bita ihop å göra d.ikväll ska jag klippa gräset för på torsdag ska William ha poolparty här och lite vattenspridare lek...så till dess vill vi ha fint.

bara att sätta igång å städa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0