Nytt år Nya möjligheter!!

Så känns det varje år,å nu ska jag börja med det,å det ,å det å det...men jag vet inte om d blir som man tänkt.Men det konstiga är att egentligen så är det ju bara att börja med allt det när man känner för det,som t.ex nu känner jag för att göra en förändring i mitt liv,kan vara vad som helst!!!Ja men gör det då!!!På en gång sitt inte och vänta,tänk att livet går så fort...bara springer förbi.

Jag tycker att jag själv blivit bättre på det,Men jag kan bli mycket bättre och vet ni vad det ska jag bli=))Nu på en gång.

Detta år har bara sprungit förbi,herrgud William har blivit så stor tycker jag bara på några månader så har han lärt sig så mycket,det är en härlig ålder just nu.

Det nya året då:ja jag har inte bestämt så mycket för det,det jag vet är att vi kommer att få en liten bebis i början på mars om allt går som det ska,att Pelle och jag fyller 30 å ska ha stora fester.sen ska vi förgylla detta år med allt vi tycker om att göra.

här hade jag 25 års fest,haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0