Fredagsmys!!!

Är det idag hela dagen lång.Pelle min kärlek mitt allt kommer hem från kina idag,har varit borta sen i söndags så inte så länge men d känns som en evighet.william och jag ska göra trerätters till han kommer till förätt blir d en veg variant som är jättegod nån ruccola bladning på en rostad smörgås,till varm rätt blir d lax med chevreost valnötter cream fraiche honung kokt potatis,till efterätt blir d ost och kex å frukt...mums!!längtar=)

Pelle har köpt tre presenter till mig ,undra vad d kan vara??NYFIKEN??jaaaaaaaaaa.Kankse ett par uggs=))men dom får jag öppna på julafton.

nu ska William och jag ta lite mellis å mysa pysa...en väldigt trött kille idag...men go och gla ändåNi är mitt allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0