Stockholmstripp!!!

Blir det i helgen,ska till min underbara vän Helena,inte en dag försent=)har försköt och försökt fått ihop det men d har varit svårt att få ihop det men nu så kommer vi=)))

Det blir jag & Maria som åker.Lördag till söndag bara men d räcker fint d när vi inte har några barn med oss.Ska shoppa lite,eller mycket;)dricka viiiiin å mysa får se om d blir en utgång istorstan.Iallafall blir d någon pub.Kanske fridays ....goda drinka mmmm.

Imån frdag skulle jag ha jobbat natt men jag har tagit semster så jag är pigg på lördag=))så imån blir d fredagsmys med familjen,välbehövligt så in i H****te.Ibland glömmer man bort varandra,tar varann för givet.Nä imån d ska d mysas så in bomben med mina killar.

Igår var jazza till frissan alltså hund frissan;)men hur fin blev hon inte.Till med så hon som klippte henne ville ha henne...men d skulle aldrig gå.William och Jazza har verkligen blivit bästa vänner så härligt å se,trodde vi aldrig.

Nu ska här städasFriends 4-ever

Kommentarer
Postat av: Mia

DU!!! Dit går ni inte!!!

2010-04-22 @ 19:45:48
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0