Dag 7!!!

Nu har en hel vecka gått med Gi mat,har gått riktigt bra faktiskt.igår kom stora eldprovet när vi hade kalas för Pelle,men d gick d oxå.Var inte så sugen på fika,men d blev mycket kaffe iställ...undra om jag har blivit en kaffetunna???
Vägde mig idag,egentligen är d ju imån som d gått en riktig vecka...ville kolla ändå,.kan ni gissa hur mycket jag gått ner på en vecka??jag är iallafall nöjd=)))fortsätter d så här då går d ju skitbra,när man ser resulat så blir man taggad.

Den här veckan ska jag köra på mer med träninigen har jag tänkt,blev inte så mycket förra veckan.

Idag har jag ätit

frukost:2ost skivor,keso & avokado.

Lunch: tonfisksallad.

Middag kommer att bli kyckling i ugn med rostade grönsaker och avocado cream till.

Nu ska jag ut på en långpromenad med Jazza,sen göra vår på altanen,kan man bli galdare av detta väder=))

Kommentarer
Postat av: Mia

Snart ska ajg också köra igång!! :)

2010-04-11 @ 15:26:29
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0