Bättre!!

Idag mår min lillgubbe mycket bättre,men är självklart hemma från dagis.Han hade feber igår oxå fast bara lite.Idag har jag vabbat halva dagen,var på utb på fm lyftteknik,riktigt bra man känner sig om ett blåbär å få komma dit å lära sig så lätta knep men som underlättar så otroligt...ändå har man jobbat i 10 år=)jaja tack kommunen att vi fick gå nån gång=)
Emma och bror var här och passade w medans jag var på utb,tack för det.Pelle är ju borta som vanligt ivf bara över dagn idag i hörnäsand,men därför kunde inte han vabba.
Pelle och jag har nu betsämt att jag ska gå ner till 75 % i 6 månader nu, får se hur d går med ekonomin osv.fast jag tror inte d blir nå problem och vi måste ju familjen att hålla ihop det går då före allt annat å så mycket som pelle kommer att resa nu så är det d klokaste.

Dieten då??jo d går för bar för att vara sant,har gått ner 3 kg på en och en halv vecka lite för snabbt kan ju jag tycka då jag bara vill gå ner 5-6 kilo.Så jag har bestämt mig för att lägga till lite fullkornsprodukter mm.

Nu göra lite nytta=)mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken härlig bild på sötnosen. Vad man längtar till sommarn när man ser den :) Skönt att han mår bättre. Kram på er

2010-04-16 @ 01:11:42
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0