Veckan!!

Jag har varit duktig i veckan rört på mig varje dag och rejält oxå.....maten har väl gått sådär,nått onyttigt har faktikst slunkit ner=)Vi har haft en riktigt mysig vecka,träffat Therese & Otillia,varit till Mia och Peters hus å titta å vad mysigt å fint dom kommer att få det.Men kommer sakna dom mycket här i valbo,vi har ju haft så nära...men d är inte så långt till viken heller.
Firat min pappa som jobbat 40 år på sandvik har vi oxå gjort,bjöd ut honom på fika hihi.Varit å hälsat på min mormor och morfar å då sov William hela tiden så d tcyket inte dom var så roligt.Lovade å komma en annan dag så dom får busa lite med honom.
ikväll har vi i våran familj mysigt ,ätit god mat å bara varit.W sover nu,jag ska faktiskt oxå gå och sova snart för imån ska jag jobba mmm jag ska JOBBA 7-14.30 känns bra faktiskt.Sen på kvällen ska vi till Tessan och Hasse och självklart ska våra mysisar dit oxå Mia & Peter ja ni gissade rätt att d var dom=)

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi..snart ses vi gumman!!! :)

2009-05-23 @ 09:26:04
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0