Skitsnack!!

Är bland det värsta jag vet,fan ibland vet man inte vilka man kan lita på blir så jävla trött.Ringde en kompis igår och frågade har du sagt si eller så då står man där som ett frågetecken???vA NÄ???Vem har sagt det??Jaha tokig blev jag självklart ringde upp den som hade sagt så å frågade .Nä men då har hon inte alls sagt så så får man höra en annan version...jaja  vem tror man på då???Får väl gå efter magkänslan.....men d är ju sååååå jävla tråkigt.Har ju sagt till dom att inte blanda in mig,för jag är kompisar med båda men ändå så blir det så vad ska man göra då??ska det inte räcka med att säga till???

Nog om det nu,har ju prata med båda iGEN NU...så vi får hoppas att dom FATTAR nu.

Idag blir det en tripp till viken,ska hälsa på min mamma och pappa,sola lite med maria alltså fusksola sen ska d bli nån långpromis idag oxå.

Igår var ju jag och maria utei 2 timmar så mysigt hade vi.sen när jag kom hem körde jag ett styrkepass för hela kroppen,var inte igår så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0