Nu gäller det!!!

Imorgon ska Pelle få fota mig,sen gäller det bra mat och träning,få ser om det händer nå.Ska jag sätta upp ett mål på några eller någon månad får se om man mäker nån skillnad.Sköter man sig ordentligt så borde man väl märka någonting tycker jag.Måste få en jävla sporre nu känner jag har så jävla dålig karaktär just nu så det är inte sant.Hur sjutton gjorde jag förr???Hur kunde jag hålla mig då??
Jaja vi provar igen:::för sjutteekfte gången...men denna gång ska d gå.känner mig mer bstämd nu...det är nu eller aldrig.

Oki få se vad d blir för mat imorgon,ska hitta på nått nyttigt å gott...träning blir ett joggingspass med Helena=)

Kommentarer
Postat av: Mike

Lycka till :) Kommer nog gå superbra, du är envis.

2009-05-11 @ 09:55:54
URL: http://www.metrobloggen.se/mikelindgren
Postat av: Helena

Du kommer fixa det där... ses ikväll, ringer innan jag kommer men blir väl kring 20!! kram

2009-05-11 @ 11:27:34
Postat av: lotta

tänk va alla börjar sina nya liv å tar nya tag hela tiden....ja men de e bra att man kan ta nya tag iaf..kram sköt om dej

2009-05-11 @ 17:20:53
URL: http://missdragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0