Längtar till Lördag!!

Ja det gör jag,ska bli så roligt att gå ut med min vän Helena.Vi ska faktikst gå ut i sandviken.Såg att d är sandviken dagarna i helgen + att det är ju invigning på göransonska arenan så då blir d nog mycket folk ute i svängen=).Vi ska vara hemma hos Helenas föräldrar före,bada i poolen,göra oss fina tillsammans,ska bli så roligt men bara för att man längtar nu så då blir d väl en flopp??nä d blir väl vad man gör d till eller??
Har kollat lite kläningar som jag skulle vilja köpa



å det är dom här två...fina va??vilken tycker ni???

nä nu ska jag städa:(

Kommentarer
Postat av: therese

dom e fin riktiga rosie klänningar heheh kram på dig vännen

2009-05-27 @ 13:36:26
Postat av: Taraneh

båda klänningarna är jättesöta! :)

längtar tills jag får komma hem å träffa dig å alla andra :)

One more tenta to go :) ses snart! puss åkram

2009-05-27 @ 15:30:02
Postat av: Marie

Hej! Jag tycker klänningen längst ner var finast, den med svart. Skulle jag också vilja ha :-) Kram

2009-05-27 @ 15:43:58
URL: http://marietorngren.blogg.se/
Postat av: Mia

Håller med Marie, den sista var finas.

Kommer bli askul på lördag!!!

2009-05-27 @ 21:45:08
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0