Kaos dag!!!

Idag har det varit riktig kaos...bara stress,stress å åter stress.Så kan det bli ibland å då kommer den jävla huvudvärken + yrsel.Men man får försöka vända på det hela sen,så d blir en bra dag till slut och det blev det kan jag säga.

Det var på bvc det hela började,den som var före oss tog sån tid på sig så vi var på bvc hela en timme som annsra tar hörgst en halvtimme.William hade gått upp lite å väger nu 9266 å han var 72 lång...han blir så stor lillgubben.

Efter bvc var det bara å stressa i oss lunch som betsod av slottsgryta för Williams del och tomfisksallad för min del.Efter det så kan jag säga att nån sket på sig ganska rejält ända upp på ryggen å det var inte jag LOVAR.Utan gofisen å han vill inte riktigt ligga still nu när man byter på honom han ålar i väg och grejar å har sig,å det var bara så att klockan var 13.25 å vi skulle vara på volvo klokcan 14.00.Men vi han vet inte hur men det gjorde vi.Så nu har vi fina däck på bilen=)

Sen lungade det ner sig iallafall vi tog en fika med min mamma på stan.Sen hem.ådå åkte jag till helena så tog vi vår första sprintur på väldigt länge å d gick super bra tycker jag.STOLT***

När jag kom hem hade prinsen kokat ägg så jag åt två hårdmackor med ägg och lite fil med varma jordgubbar i mums.

Nu väntar duschen å sen sängen nICE....snart så hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0