FREDAG & redan helg!!!

Idag böejade vi våran dag med musik,barnrytmik på kanlakyrkan.Mysig & idag var Williams pappa med samt Maria,Zoey,tyler.Efter musiken blev det dollarstore men vi hittade inget speciellt.Hem efter det å åt lunch guu vad hungrig jag var,blev spagetti med köttfärsås.William åt flygnade kalle å d gillade han.

Nu sover William ute,pelle håller på bubbelpoolen och jag fundrear vad jag ska göra antingen ställa mig på orbitreken eller städa lite dammsuga av och så.jag kan ju försöka göra båda delarna för ibland så sover W länge.Ska börja med å städa så är d gjort å sen orbin blir bra det.

Klockan 18.00 ska vi på grillfest hos våra grannar,ja gissa vilka??juat det Mia och Peter mm längtar.

Kommentarer
Postat av: Dharmannar

Hej tjejen. Hur är läget? Hur ser det ut för nästa veckan hos er? Om man kunna få komma och hälsa på tänkte jag.. Kram

2009-05-16 @ 09:57:40
URL: http://dreamdharma.blogg.se/
Postat av: Carro

söötnosen :)

2009-05-19 @ 01:36:16
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0