En bra dag!!

Idag har åter igen varit en mysig och bra dag.Dagen spendreades med Hani,Maria,Zoey,Tyler och självklart min William.Vi käkade gott och bara mös snackade ganska mycket om gamla minnen osv.När vi kom hem så hade pappan i faimljen hållt på med våran bubbelpool så duktig han varit och kommit långt,imån blir d till och kakla den=)

Ätit bra idag oxå till kvällsmat blev det köttfärsås med brocoli mmm.Tänat mitt styrkepass idag ,har svårt att ta för mig d eftersom jag inte gillar att lyfta skrot men det är bra för kropp och själ.Efteråt så är det så skönt känns i hela kroppen.

Tittar just nu på eurovison...säger bara hejja Arash,deras lår var skitbra tycker jag...annar är det ju bara skit ikväll.

Nu duschen.....

Kommentarer
Postat av: Mike

Vad bra att blogg passade dig :)



Jaså men vad bra, jag ska höra av mig så fort jag fixat cash =)

2009-05-15 @ 08:26:06
URL: http://www.metrobloggen.se/mikelindgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0