Dagen!!

Idag har det varit en mysig dag,Jag låg i sängen ända till 09.45,det var ju inte igår om man säger så.Pelle gick upp med William som vaknade runt 07.00...imån är det min tur.Åt lite frukost.sen blev det bus ute,gick i gåstolen å sen gungade våran lilla gofis,vi har satt upp en gungställning men den måste målas om,men d går ju å gunga på den.

Efter W hade ätit lunch så åkte vi in till gävle,där åt jag och Pelle lunch på nian blev en god pasta med tonfisk min favvo där=).sen tog vi oss en promenad tilldanskebank,pelles bank där vi öppnade ett sparkonto åt W.
Sen åkte vi till ove jansson å kikade lite men köpte inget,vi var alla tre så hungriga å sugna på mellis.

!7.00 kom Helena P hit vi skulle ju springa idag,men hon hade glömt sina kläder så vi togen powerwalk istället på 7 km duktiga vi haha mycket prat blir d ju såklart mellan flåsningarna=)

Sen blev d middag usch den blev verkligen inge god sejfile med grönsaker smakade ju fan ingenting å nu är jag hungrig igen,inge roligt att äta inte äta kolhydrater efter klockan 15.00;) men ska försöka hitta på andra recept.Annars får jag lägga om tillen anna taktik som jag gjorde förut å d är att tabort allt onyttigt i maten.Vi får se kör på det här ett tag till.

En glad nyhet Tomas fick behålla jobbet på sandvik=)

En till glad nyhet är ju att marlena gick vidare.Men det var inte många bra bidrag igår.Finland tyckte jag var bra å turkiet.

Kommentarer
Postat av: Mike

Hej, låter som en mysig och bra dag!



Kom på en sak igår kväll, denna blogg är nog något för dig :)



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.479802



Om det inte går att komma in på den länken, säg till isåfall...

2009-05-14 @ 07:49:14
URL: http://www.metrobloggen.se/mikelindgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0