Äntligen fredag!!!

Idag ska W och jag ta en promis till köpis å möta Widde och Ottilia..ska kika lite & förhoppningsvis shoppa något=)nån av kläningarna hoppas jag på.Sen ska dom följa med hit en stund å mysa se skjutsar jag hem dom.Helena skulle oxå komma till köpis kom jag på blir ju ännu mera mys.
Ikväll blir d tacos å massa mys med favvogrannarna,som nu har blivit fler i familjen dom har fått en liten Bosse,följde med Mia igår & hämtade honom så söt alltså ojoj..man smälter.Hoppas Jazza tycker lika;)

Imån blir d Mora träsk klockan 11.00 på krysset i sandviken,sen vet jag inte riktigt vad som händer Jag & W ska kankse bada hemma hos helenas föräldrar iallafall jag sen får vi se hur d bli med W,ska väl planera med hans pappa oxå,han vill väl hinna träffa honom när han är ledig.Sen på kvällen blir d goda drinkar och partyyyyy med Helena & förhoppningsvis så möter vi kankse upp Mia & Peter med kompisar.

På söndag ja då blir d nog inte så mycket ska fira min mamma & pelle ska fira sin mamma sen ska vi mysa hela familjen.För nu är ju faktikst jag oxå mamma som ska bli firad så detså...å d då menar jag inte med presenter utan att få rå om min familj å bara mysa.ÄLskar min familj så oändligt mycket går inte att beskriva,Det finns inget bättre än att vara mamma.<<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för ikväll stumpan!!

Hoppas vi hinner ses i mon, om inte annat så åker vi väl hem ihop iaf.

Kram

2009-05-29 @ 22:48:10
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Taraneh

grattis på morsdag :)

2009-05-31 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0