Tisdag!!!

idag ska vi hälsa på Maria och hennes barn förstås....åka dit nu till lunch.skulle hon fixa iordning någonting.
senare ikväll blir d boxning med Helena P jiipii..längtar är så rolig träning.

Igår var jag till doktorn med William,han har ju varit så tät på kvällarna knappt kunnat andas med näsan stackarn,sover ju superdåligt.Tycker att d är konstigt att d bara blir på kvällarna han är ju inte nå förkyld eller så på dagarna...lite hosig ibland.Jag har ju trott att han är allergisk mot pälsdjur eftersom han blir så på kvällar å nätter å då är han ju hemma,men d trodde inte doktorn utan han trodde d var en förkylning som höll i sig och barn bebisar kan vara fökylda länge utan att d är nå konstigt dom kan vara förkylda upp till 6 månader fram och tillbaka.Så han sa att vi skulle köpa nezeril näsdroppar å ha i näsan på honom innan han lägger sig å mitt i natten om han vaknar.jag har ju hört att dom inte är nå bra för små barn,men den här doktorn kändes trygg och rutinerad så vi har köpt nezeril näsdroppar å lite bättre var d i natt å vet han sov ända till 08.15...rekord...jaja blev han inte bättre skulle vi komma tillbaka.

nu ska jag kolla om min lilla goprins vaknat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0