Nu måste det ske en förändring...å d är nu!!!

Ställde mig på vågen alldelese nyss,å vet ni vad??Jo jag har gått upp INTE ner.....vad f*n så ska det ju inte vara.Tycker jag har förökt nu å ändrat matvanor,tränat lite mer,men tydligen inte tillräclkligt.Så nu j*vlar är det bara att ligga i å vet ni det ska jag göra oxå...ordentligt.

Jag ska inte köpa den där bikini jag vill ha förrän jag uppnått mitt mål...ska fan inte få köpa någonting eller jo ett par adidas skor som jag sett på Ellos måste bara ha dom.

Jag vet att d är många som blir irreterad nu ..å tycker till lite att å vad fan är dom där kilona hela världen...ja just nu är dom d för mig vill ju kunna ha mina byxor å trivas med mig själv.Så nu ska d bli ändring sen får alla tycka vad dom vill jag ska ju inte gå ner så jag mår dåligt åt det hållet utan vill trivas å komma i min storlek...Å DET ÄR NU.

Kommentarer
Postat av: lotta

oj.jag fick tillnågra inlägg.hihihih.va ju skitkrångligt å med det där å skriva in koden å det stod fel hela tiden.konstigt blev det.det dom hänt är att jag tycker att jag varit klumpig som jag inte vill vara.du vet ajg försöker hela tiden att bli av med onda saker i mig.pluppar upp saker ibland men oftast äre bara jag själv som tycker det inte andra runt omkring..kansek jag gräver ner mig lite i onödan.ja ja.jo det vore roligt å ses igen.tänker alltid på dej.du har alltid en plats i mitt hjärta å tanke.kram kram just nu har jag lite dåligt ställt bara.kan väl inte göra helt som ajg vill.kram

2009-03-31 @ 08:38:42
URL: http://missdragon.blogg.se/
Postat av: Helena

vi pratade ju om det här en del på boxningen, så du vet ju att jag tycker att det är upp till dig och att du ska må bra.. och det är klart du är ju van att väga några fjuttiga kilo mindre, även om jag tycker du är jättefin som du är.. men vill du gå ner till det innan graviditeten så vet du att jag stöttar dig!! kanske vart en del svammel här, men ja du vet vad jag menar!! Kram på dig! hör av mig imorgon!!

2009-03-31 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0