När f*n ska man få sova!!!!

Det undrara jag nu,fan humöret pendlar upp och ner igår var man superduperglad,allt var roligt skrattade åt allt.Idag grinar åt allt istället.
Min William vill verkligen inte sova inatt har jag nog varit upp 6 gånger,å hur lätt är det att somna om efter man varit upp???Inte lätt alls.Klockan 04.00 imorse då var William superpigg,då fick han välling somnade om ...å då tänkte dumma jag åå nu sover han nog till 08.00 iallafall...yehh rihgt 06.00 vaknade han pigg som en lärka,det var tyvärr inte mamma hans.
Jaja nu har vi hållt på så här ja jag vet inte hur länge sen han föddes typ.Okej dom första månaderna förstår jag att han vaknar flera gånger per natt...men nu tycker jag han borde sova ganska bra kankse bara vakna två gånger,men d är ju vad jag tycker...å nu är d så här,bara att bita ihop.

Idag är jag ingen rolig människa kan jag säga,fråga inte mig idag hur han sovit för då börjar jag grina...ja de gör jag faktiskt,löjligt kan många tycka men prova själva att sova typ 2 timmar i stöten i typ 8 månder så får ni se...sen finns d några nätter som är lite bättre men ddom är minoritet.

Imån är jag nog glad igen,d går ju upp och ner så att säga....men samtidigt så kan jag sova så här oxå....för han är ju för go min plutt...å finns d nån goare, nä tror inte d.Love you min prins.

Jaha nu har jag gnällt av mig lite....


Kommentarer
Postat av: therese

Många styrke kramar från oss så du blir glad och pigg och orkar dagen..sen ikväll har jag beställt en hel säck av john blund som han ska dänga i huvet på liten kille hahaha har beställt åt tillan med hoppas det funkar ;) pöss

2009-03-26 @ 10:05:44
Postat av: Marie

Tycker du är jätte duktig som orkar med allt trots lite sömn. Själv har man vart värsta grinmorsan denna vecka pga att sömnen inte vart som vanligt. Åh då är det bara en vecka. Du har all rätt att känna som du gör. Kram

2009-03-26 @ 10:16:14
Postat av: Maria

Det är bara att halla ut gumman, jag om nan vet att det ar jobbigt.Humoret blir upp o ner om man ej far sova ordentligt.Hang in there,blir battre...kan passa honom idag om du vill? Kram

2009-03-26 @ 11:53:28
Postat av: Mia

Gissa om nån är överlycklig nu?? Provar kläder för fullt, var nog säkert hälften iaf som hon tyckte om. Kanoners!! Tack å bock!!

2009-03-26 @ 17:48:15
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Carro

Du ska se att det blir bättre :)

2009-03-27 @ 23:43:14
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: Marie

Tror inte att vi ska på öppna. Min tur att vara förkyld nu när Ella blivit bättre :-(

2009-03-30 @ 20:38:29
Postat av: lotta

hej.va roligt de va å se dej igen.har ju itne setts på år å dar.blir alltid glad när man träffar dej.du skiner som solen....ja det där med sömn är ju jätte viktig både för dej å william.de e inte bra å inte få den sömn man behöver....orken tar slut så äre.försök va rädd om dej.de v akul å se dej iaf å din/eran plutt...ack så söt så söt sååååååå...kramar om

2009-03-30 @ 22:18:02
URL: http://missdragon.blogg.se/
Postat av: lotta

hej.va roligt de va å se dej igen.har ju itne setts på år å dar.blir alltid glad när man träffar dej.du skiner som solen....ja det där med sömn är ju jätte viktig både för dej å william.de e inte bra å inte få den sömn man behöver....orken tar slut så äre.försök va rädd om dej.de v akul å se dej iaf å din/eran plutt...ack så söt så söt sååååååå...kramar om

2009-03-30 @ 22:21:39
URL: http://missdragon.blogg.se/
Postat av: lotta

hej.va roligt de va å se dej igen.har ju itne setts på år å dar.blir alltid glad när man träffar dej.du skiner som solen....ja det där med sömn är ju jätte viktig både för dej å william.de e inte bra å inte få den sömn man behöver....orken tar slut så äre.försök va rädd om dej.de v akul å se dej iaf å din/eran plutt...ack så söt så söt sååååååå...kramar om

2009-03-30 @ 22:24:13
URL: http://missdragon.blogg.se/
Postat av: lotta

hej.va roligt de va å se dej igen.har ju itne setts på år å dar.blir alltid glad när man träffar dej.du skiner som solen....ja det där med sömn är ju jätte viktig både för dej å william.de e inte bra å inte få den sömn man behöver....orken tar slut så äre.försök va rädd om dej.de v akul å se dej iaf å din/eran plutt...ack så söt så söt sååååååå...kramar om

2009-03-30 @ 22:25:05
URL: http://missdragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0