Nu kör vi!!!

Nu är d inte långt kvar till midsommar,å då skulle ju jag se om d hänt nå med min vikt,å d har redan hänt nå kan jag säga har faktiskt gått ner 4 kilo.men jag vet inte riktigt var=)men nu ska jag köra utav bra fan,dom här 2 sista veckorna.
Men nu är jag sjuk oxå tokförkyld hade feber tidigare idag.Mycket kalas blir d oxå,men man får försöka röra på sig mer å ta så mycket om ens nå alls.
Min bikini från hm har kommit oxå...törs inte hämta ut den,men jag lär väl så dom inte skickar tillbaka den.Behöver ju inte prova den än.

Imån ska d planeras för midsommar får se vad som händer.

Nä nu kallar sängen...................................


Denna bikini är d.......undra om man kan beställa kroppen oxå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0