Nere!!

Känner mig lite låg just nu,vet inte riktigt vad det är.Inget är roligt längre,jo förutom min lillfis som blev ett år igår.men annars vet jag inte vad jag ska hitta på för att jag ska bli glad igen,försöker verkligen vara glad å känne mig lycklig....för jag är verkligen lycklig lottad å det vet jag,men alla har ju såna här dagar ibland...fast jag tycker d har satt i så länge nu.
´Jaja blir nog bra snart.

Igår blev ju lilleman 1 år oj vad folk det kom ca 45 st räknade vi ihop det till å ni kan ju bara tänka er vad paket det blev ojoj han blev ganska trött på att öppna paket.Han fick så mycket fina saker å kläder så nu har han så han klara sig ett tag.tack alla som kom å firade våran prins ett-årsdag=)

I¨mån ut å käka med brudarna,Hani,Helena,Maria & Tesse...blir bra d =)

Nu sova å hoppas på en bättre dag imån...........

Kommentarer
Postat av: therese

Du är en toppenvän och du är bäst det vet du va??? känner mig likadan just inget är skoj och ingen ork men jag hoppas det ändra ssnart hör av dig när du har tid kram

2009-07-31 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0