SÖNDAG!!!

Vilken tråkig söndag detta varit,fan vad snöat usch gillas inte.W har sovit skitdåligt inatt vaknat typ varenda timme å grina till så idag har vi varit helt slut.Åt god lunch lax potatis och sallad.till kvällen tror jag d blir gröt och kesomackor.....ska iväg och träna snart.

V5
Måndag:Träffa natlie gå långpromis och till jobbet till min moster å lämna lite grejjor.

Tisdag:öppna förskolan vet inte riktigt vilken tid ska hör med Marie.Maria och henne barn ska oxå me.Boxning på kvällen

Onsdag:kanske gå på nån sångstund på öppna ska höra oss för vad d är. kankse långpromenad eller nåt pass.


Torsdag:inget planerat på dagen men intensiv pass på kvällen

Fredag:på dagen inget plnerat blir nog en långpromis iallafall sen ska w å jag sova hos mamma och pappa

Lördag:kalas Carro fyller år grattis...tar väl en långpromenad dit hoppas få sälli av maria med barn;) är bjuden på fest men jag vet inte om jag orkar:)

Söndag inget bestämt men intensiv pass på kvällen

Våran vecka d...vi ska sova hos mamma och pappa för pelle ska på svensexa hela helgen i nån stuga...d är så skönt att sova där....

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej hej! Hur är det med er? Bättre hoppas jag. Vi brukar gå till öppnaf. vid 10.30. Låter det bra? Kram

2009-01-25 @ 18:34:30
URL: http://marietorngren.blogg.se/
Postat av: Mia

Va glad jag blev över ditt mess, har varit ohyggligt dålig på att höra av mig under förra veckan. Får du plats med en träff nån dag?

Kram

2009-01-25 @ 21:41:06
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Marie

Japp då ses vi vid parkeringen imorgon Kram

2009-01-26 @ 09:05:59
URL: http://marietorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0