SÖMN!!!

Sömn är viktigt,d har man märkt nu när man fått barn.Nog visste man innan att man inte skulle få sova så mycket.Sen beror ju allt på d lilla barnet oxå alla barn är ju olika.W sov ju superdåligt i början ,sov kanppt nå på natten och lika var d på dagen,När han blev ca 3,5 månader då började ha sova bra åt bara en gång på natten,Alltså w behöver mycket mat så är d bara.men iallafall när han blev 1 månad äldre ungefär då började han sova hela nätter  eller från 23.00 till 07.00 så d var ju jättebra eller han behövde iallafall inte äta nå under dom timmarna men han vaknade ändå skulle ha nappen och sådär.Nu den här veckan när han varit sjuk då har man knappt fått sovit en blund,har inte sovit många timmar samanlagt.Jag bara undra när ska man få sova typ 5-6 timmar i sträck??D återstår väl att se.Efter ett tag blir man ju på dåligt humör kan jag säga men d går inte ut över w d skulle d aldrig göra nä d går ut över stckars pelle eller mamma och pappa.
Igår skulle jag ha varit på planeingsdag med jobbet,men alltså natten igår var kaotisk fick fan inte sova någonting,Så jag orkade helt enkelt inte gå plus att jag har haft ont i halsen och kroppen känt mig sjuk.
Så träning har d blivit dåligt med denna vecka,lika maten har ju varit så hungrig men jag vet vad d beror på pms......å ni kan ju tänka er kombinationen av pms och dåligt med sömn inte lätt för P...stackarn.

Idag ska vi på bvc,w ska få sin andra spruta fy hatar  när han ska får spruta .....ja jag vet att d är bra för honom men inte just när han får den han blir ju ledsen...usch.Resten av dagen är inte riktigt klar med vad vi ska göra.Ska nog träffa min kusin Maria ska vi ta en promis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0