Nytt år nya möjligheter......

Alltid skönt med nytt år,känns alltid som man kan börja om....inte för att jag vet varför å vad jag ska börja om med,men d känns bra iallafall.2008 var ett väldigt bra år mycket skratt å mycket tårar,tjock som en elefant var jag men d fick jag vara oxå;)våran älskade William föddes, det är ju verkligen d bästa som hänt oss.Han har förgyllt våran höst....helt underbart men jag ska inte sticka under stolen med att d har varit jobbigt oxå,allt det underbara med den här killen väger upp om d är lite jobbigt å vem har sagt att d ska vara lätt å ha barn d är en utmaning i sig.Många jag känner fick barn 08 Widde,marie,Maria och susanna.

Självklart gav jag ett litet nyårslöfte på nyårsafton...och d är ju samma sak varje år...äta nyttigt å träna minst 3 gånger i veckan...men jag känner att jag behöver d nu.Så imån ska jag iväg med Helena p å köpa träningskort på sga...sen har jag tänkt att gå mycket promenader och styrketräna hemma,Sga är iallafall massa olika gruppträningar som aerobic,boxecise,step up mm.

Det som blir lite nytt för mig är ju mitt jobb,alltså d är ju samma jobb jag har fast d har förändras mycket sen jag jobbade där så d kan bli roligt eller tråkigt spännande vi får la se..

Idag har jag fått min dos av träning,William ,jazza och jag har varit ute på en långis men bara att ta sig igenom skogen med vagnen var som helt jä*la träningspass shit vad svettig jag blev....ska gör lite sittups ikväll bara.

Nu ska vi vänta på Pelle,när han kommer från jobbet ska vi åka in med vagnen till babyproffset där vi köpt den för d har blivit lite fel på den...är väldigt besviken på vagnen...får vi se vad dom säger.

 nu ska w å jag busa lite...w åker bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0