Lördag och Carros födelsedag!!!

Grattis Carro på 24-årsdagen...vi ses senare.

I natt har vi sovit bra,W sov från 22.15 till 06.00 d är bra d å jag har sovit nästan lika mycket.

Just nu håller jag på att färga håret eller fyller i benan,sen blir d dusch.Ska iväg ocg handla lite sen bl.a välling som w har börjat dricka d verkar han gilla bättre än ersättning.Sen ska vi ta en sväng på storstan i viken och kika lite,jag gillar stan i viken inte så mycket affärer å d är väl ett minus men d är mysigt på nå vis.

Sen blir d promis till östanå....så vi får lite luft och motion idag......idag är d min ätardag eller den började lite igår oxå då d blev kebab med strps till middag mums...får se vad d blir idag......

Kommentarer
Postat av: Marie

Jo jag kollade upp det där när Ella sov hela natten första gången...hon var bara 8 veckor det var från kl 00.00 till 07.00. Tyckte hon var äldre men men minnet är kort. Dock fortsatte hon ju inte så varje natt ;) haha. Trevlig Helg!

2009-01-31 @ 09:56:22
URL: http://marietorngren.blogg.se/
Postat av: therese

igår tog vi em lur hela fam så skönt sen fick jag vila igen när pappa och tillan busade hehe skönt kan jag lova...idag blir det shopping pöss

2009-02-01 @ 10:50:14
Postat av: Carro

Tack:)

2009-02-01 @ 14:51:56
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0