Hemma dag idag!!!

ja  d ska vi ha,w har sovit sååå dåligt inatt.Törs knappt berätta när han somnade...men okej klockan 00.00..ja han måste ha varit så övertrött.Vi bestämde att 21.00 då är d sovdags för lilleman,så vi provade d i lördags.Han somnade så snällt klockan 21.00 inga problem,vaknade 21.30 var lite ledsen men somnade snabbt om.23.00 var d dags för mat .Efter d somnade w om så snällt så.Klockan 03.00 då var lillgubben pigg låg och pratade å vände sig till mage(som nu är d nya för hans del att sova på mage inte omtyckt av mamma)lja så höll han på tills klockan 05.00 å se sov han till 09.20...ja han åt ju oxå där en sväng runt 04.00...Det är ju så konstigt att han kan somna 23.00 å sova till 06.00 äta sen somna om å sova till 10.00 men han kan inte sova från 21.00 till 07.00.Vi ska prova igen,han har väl bara hamnat i dålig rytm.....är d nån som har nå bra tips får ni gärna komma med dom :)

Idag får vi ta och städa lite,tvätta å allt sånt roligt men d måste ju göra d oxå.ska boxas ikväll med helena ska bli roligt ...är taggad till tusen så passa dig;)
Det här är ju veckan jag ska bli nyttig bara äta skräp på lördagar,jaja vi får se hur d går men ska verkligen ge järnet till beach 2009 ;)...Började bra igår blev en långis fast d blåste så hemskt,på kvällen blev d några sittups......nu är d bara att kämpa på.
Nä dags att göra nytta.    TJING`
kompisar...

Kommentarer
Postat av: Mia

Beach 2009! Vilket skämt!! tycker otroligt synd om mig själv

2009-01-13 @ 11:42:06
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja haha denna vecka ska jag också börja mitt nyttiga liv :) Körde lite Core idag efter dvd. Såå jobbigt. Ska ut och gå lite senare. Vi kan väl ta en promenad någon dag. Vara lite nyttiga tillsammans. Japp jag blir hemma hela sommaren. Sen ska San antingen vara pappaledig eller så ska Ella börja på dagis i september. Kram

2009-01-13 @ 12:40:53
URL: http://marietorngren.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja vi brukar gå till Kanalkyrkan på öppnaförskolan, tisdagar. Men dom har haft stängt nu över jul. Tror dom öppnar igen nästa vecka. Kram

2009-01-13 @ 12:44:25
URL: http://marietorngren.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja vi brukar gå till Kanalkyrkan på Öppnaförskolan, Tisdagar. Men dom har haft stängt över jul. Öppnar igen nästa vecka. Kram

2009-01-13 @ 12:47:23
URL: http://marietorngren.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja vi brukar gå till Kanalkyrkan på öppnaförskolan, Tisdagar. Men dom har haft stängt nu över jul. Öppnar igen nästa vecka. Skulle även vilja börja gå på sång som är på onsdagar. Tror jag ska ringa och höra mig för. Kram

2009-01-14 @ 11:05:54
URL: http://marietorngren.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja jag visste att det skulle bli så där många inlägg! Blidde nå fel :( gick inte att skicka först sen kom alla.

2009-01-14 @ 11:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0