FREDAG!!!

Idag har vi åter igen fått varit hemme.W fick 6  månaders sprutorna igår..på kvällen sen fick han 39,4 graders feber stackarn.Fast han var ju ganska pigg ändå.
Vi skulle ju ha träffat min jobbarkompis Natalie idag men så blev d ju inte,precis lika som förra gången vi skulle träffas.Jag tycker d är onödigt att gå ut när han hade sån hög feber igår.Idag har han inte haft nå feber alls så skönt.
Ikväll har vi ätit tre rätters fast ganska nyttigt sådan.Till förätt åt vi toast med nån salladsblandning med olja och kryddor jättegott.Till varmrätt åt vi kyckling ris och nån thaisås med vitlök...till efterrätt som vi ska äta till lets dance (för d måste jag bara se) ska vi äta fruktsallad med keso hur gott som helst åsså är d ju nyttigt.
I lets dance hejjar jag på morgan och bagge kommer inte ihåg vad hon heter i förnamn....fast jag hejjar oxå på Daniel dasilva...men bara på honom inte hans partner,tycker han är så snygg när han dansar:)....hoppas kitty åker hon är ju sååååå tråkig,Kläderna sen dom är ju så fula...hur gammal är hon egentligen som inte kan ha vanliga danskläder ...nä usch ut med kitty...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0