FREDAG!!!

Fredag igen usch vad dagarna springer iväg,står inte på förrän w börjar på dagis.idag ska vi till viken,ta en långpromis så man får nån slags träning idag.Sova hos mamma och pappa ska vi göra skönt ska d bli kankse man får sova lite mer,mamma går ju upp så tidigt självmant så då kan hon ta lillgubben så får jag sova lite längre på morgonen.inatt har jag sovit två timmar igen,ändå har w sovit bra men gnällt ibland pelle har snarkat och Greta katten har busat så d är därför och jag har blivit så känslig på natten vakenar av allting,tror d är modersinstinkten ;)

Igår var vi till mitt jobb på vallbacken och hälsade på en snabbis,passade på att träffa min chef så nu är d klart börjar inte jobba förrän i mitten på august så skööönt.Sen fortsatte vi till mitt andra jobb Hovet hälsade på där men då sov W hela tiden,så dom ville vi skulle komma igen så dom fick träffa lillfisen.sen gick vi till baka till min mamma och pappa där W fick gröt,Pelle kom sen och hämtade W och jag åkte å tränade intensivpass,har träningsvärk idag i rygg och ben skönt d så man vet att man gjort någonting.

Imån ska vi ut och köpa present till carro som fyller år,fan hon börjar komma ikapp oss 24 år oojoj vad gamma hon blir ;)
Sen blir d promis till kIcki,Carro ska ha kalset där observera promis från mamma inte från valbo...hihiså tokig har jag inte blivit. än.

nä nu ska jag ta en dusch innan lillen vaknar igen ha en bra helghaha Linda Carro och jga för ett x antal år sedan....

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj de där var ett tag sen de där ;) Ja vet nu börjar jag nästan komma i kapp er ;) skratt

2009-01-30 @ 10:20:36
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0