Torsdag och lika med intensiv....

idag har vi träffat goa kusin carro vi var till mormor och morfar å hälsade på dom blir ju alltid lika glad.....men William vart lite blyg för mormor idag,han blev lite ledsen...men d gick över fort.nu är vi hemma hos min mamma och pappa.W sover...Pelle ska hämta honom här för jag ska ju iväg och träna intesivpass...men jag känner mig inte helt ok,jag har ont i huvudet och halsen...men jag provar ändå.

Imån ska nog jag och Maria å barnen förstås på öppna förskolan,är ju ingen musik imån d är ju bara på jämna veckor.Vi tänkte gå dit så Zoey får leka lite.Sen på eftemiddagen blir d kalas hos Sandra.Sen på kvällen ska nog Peter och Mia komma å hälsa på....å d tycker jag verkligen...för d är så mysigt.

Nu ska jag kolla om min gobubbe har vaknat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0