Söndag

Sköna söndag hihi brukade alltid ha det som en sån där slappardag förut,fast d har vi väl fortfarande fast på ett annat vis...mycket mysigare vis.

Inatt har W sovit ganska bra igen,förutom att han har haft 4 hemska skrikattacker,usch vad han skrek men han var inte riktigt vaken så jag tror han drömde.Hur ska man veta liksom....

Idag blir d en lungn dag som sagt,ska äta lunch hos mamma och pappa sen ska vi åka hem,för idag kommer efterlängtade pappa Pelle hem...ååå vad jag saknar honom.Jag ska åka å träna ikväll intensivpass 17-18 skönt å välbehövligt.Annars blir d inte så mycket mer idag.

Rosi och William V.6

Måndag:åka ut på lite affärer som oves och kankse en tripp till gävle...någon som vill hänga på.

Tisdag:öppna förskolan 10.30 med Marie och Ella ,maria och Zoey...promenad efter d.på kvällen ska jag boxas.

Onsdag:läkarkontroll 6-månaders klockan 10.00 för William,sen åker vi till viken för jag ska på möte för på jobbet 13-17 antinegn följer w med eller så ville morfar ha honom.

Torsdag.inget planerat så vi tar nog en lungn hemmadag.På kvällen blir d intensivpass för mig.

Fredag:musik  på kanalkyrkan klockan 10.00 med Marie och Ella Zoey och Maria.kankse promis efter.

Lördag:ska vi FEST..jo d är sant.W sova hos mormor och morfar hmmm l

Söndag inget planerat men garanterat mys med familjen

Våran vecka d....

Kommentarer
Postat av: therese

låter som en trevlig vecka och till gävle skulle man ha varit absolut men det får vänta tills nån annan dag i veckan hoppas vi kan ses snart pöss

2009-02-02 @ 09:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0