Onsdag!!

En lugn onsdag för oss idag,har ju varit ute och flängt både måndag och tisdag,Igår var vi ju till gävle och kikade lite.....D ända jag köpte var doppresent.Käkade lunch på Nian...min favvo där peppar tonfisk med pasta.På kvällen blev det boxning...guud va roligt d är.

Idag ska vi bara vara hemma på dagen ta d lungt just nu vilar min gobit,jag ska städa lite innan han vaknar.Ikväll ska vi hälsa på Williams farmor.

Imån ska vi träffa carro igen,möta henne hamma hos henne klockan 12.15 ska vi ta en promis till mina och carros mormor och morfar.på kvällen ska jag på ett intesivpass.

Nu städa.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Runt 16 tiden blir bra det, Danne kommer nog hem vid den tiden han också! önskar mig inget speciellt, bara kul att ni kommer =)Kram

2009-02-11 @ 13:32:35
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Meeen, när ska vi får komma då?? :)

2009-02-11 @ 16:08:41
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0